Per una empresa especialitzada en la gestió de comunitats de propietaris estem seleccionant un/a Gestor/a de Comunitats de Propietaris i Administrador . Si tens experiència en aquest camp i estàs preparat per prendre les regnes en la gestió de comunitats de propietaris, aquesta és una oportunitat única per a tu.
Responsabilitats:
Realitzar tràmits amb totes les entitats públiques i privades com "Feda, Cass, Comuns, Tributs, Bancs, etc."
Coordinar la gestió d'industrials per a reparacions, obres, incidències i sol·licitud de pressupostos.
Mantenir comunicacions constants via telèfon i correu electrònic amb propietaris, inquilins i proveïdors.
Gestionar el telèfon d'incidències en setmanes alternes els caps de setmana.
Realitzar lectures del consum dels subministraments mensualment.
Preparar pressupostos.
Realitzar revisions d'edificis.
Preparar tancaments dels resums de comunitats amb l'ús del nostre programa propi.
Assistir a reunions de comunitat.
Tasques administratives:
Generar documents com pressupostos, contractes, certificats, autoritzacions i factures.
Coordinar les remeses bancàries.
Gestionar la comptabilitat (no són necessaris coneixements previs, ja que utilitzem un programa molt mecànic que t'ensenyarem).
Requisits:
Coneixement del paquet office.
Coneixement d'anglès i francès serà valorat.
Experiència prèvia d'un any en el sector immobiliari
Carnet de conduir.