CityXerpa som una empresa tecnològica enfocada en viure Andorra des d’una sola app. El nostre viatge va començar el 2016 entregant simplement menjar dels restaurants a les portes de la gent, a través de la nostra aplicació. Avui, CityXerpa et porta el menjar del teu restaurant preferit, la compra del supermercat, t’ajuda a moure’t per Andorra o et fa viure les millors experiències del país.
Actualment, estem buscant una persona per incorporar al nostre equip d’Operacions que s’ocuparà de la Central de Comandes i Atenció al Client. En aquesta vacant, gestionaràs les comandes dels nostres clients en estreta coordinació amb els respectius departaments i t’encarregaràs de garantir una experiència excel·lent i que els lliuraments es realitzin de forma segura i a temps.
RESPONSABILITATS
Gestió de comandes
- Acceptació, coordinació, seguiment i gestió de l’entrega de les comandes
- Optimitzar la preparació de les comandes i els lliuraments en funció de les seves característiques
- Garantir que l’equip de repartidors estigui complet, comenci el seu treball a temps i respecti tots els processos correctament
- Gestionar als repartidors per a optimitzar la seva eficàcia i garantir que les comandes es lliurin sempre a temps als nostres clients
- Actuar sobre el flux de comandes en funció de les nostres capacitats de lliurament i preparació per a garantir permanentment un servei de qualitat
- Col·laborar amb el servei d’Atenció al Client per a trobar ràpidament solucions satisfactòries per a esmenar els errors en la preparació i/o lliurament de les comandes i recuperar la confiança del client
Atenció al client
- Via plataforma pròpia i telèfon
- Donar servei al client en el procés d’enviament, seguiment i recepció de la comanda
- Gestió de possibles reclamacions i incidències
- Contacte i report constant i mensual amb el teu responsable
REQUISITS
- Estudis mínims: Estudis de Cicle Superior
- Idiomes imprescindibles tant escrits com parlats:
- Nivell alt de català i castellà
- Es valorarà positivament coneixements d’anglès i francès
- Capacitat per comunicar-se de manera clara i assertiva amb clients, tant per telèfon com escrit
- Capacitat per redactar respostes de manera correcta, concisa i precisa
- Coneixement del territori d’Andorra
- Imprescindible alt grau d’experiència en entorns digitals
- Domini de Microsoft Office i Google Suite
KPI’s
- Tens autonomia, dinamisme i sentit de la responsabilitat
- T’agraden els reptes, saps coordinar diverses feines al mateix temps i tens molt bon sentit del treball en equip
- Saps gestionar situacions de crisis, treballar sota pressió i demostrar capacitat de reacció
- Ets una persona organitzada, precisa i metòdica
- Estàs en procés de millora constant
- Tens un excel·lent esperit d’anàlisi i síntesi
- Excel·lent capacitat de gestió del temps
OFERTA
- Contracte indefinit
- Posició a jornada completa
- Horari rotatiu de matí (de 8:30h a 16:30h) o tarda (de 16h a 00h) que inclou algun cap de setmana laborable al mes
- Formació a càrrec de l’empresa
- Oficines al centre d’Andorra
- Ambient de feina dinàmic i jove
- Avantatges socials atractius
- Imprescindible nacionalitat andorrana o permís de residència a Andorra
Categoria | Llogística i transport |
Subcategoria | Encarregat de repartiments |
Ubicació | Andorra la Vella |
Estudis mínims | Batxillerat |
Anys Experiència | 1 |
Sou anyal | Sou a consultar |
Aquest usuari no té el teléfon visible. | |
info@cityxerpa.com | |
4 anuncis a Enxampa. | |
Ref. | 3171 |
Visites: 88
|
Caps de setmana
Incorporació immediata
Indefinida
Jornada completa