Com a director/a de l'establiment, la teva missió principal serà la de posar en marxa les polítiques comercials de l’empresa i les accions necessàries per la consecució dels objectius, mitjançant una estratègia de gestió global del negoci.
REQUISITS:
- CFGM o CFGS en comerç.
- Especialització o formació complementaria en tècniques de venda i atenció al client.
- Experiència entre 2 i 3 anys en lloc similar
- Persona amb alta capacitat de comunicació i lideratge, assertivitat, empatia i iniciativa.
- Capacitat de treballar sota pressió, orientada a resultats, capacitat analítica i alta capacitat de treballar en equip.
RESPONSABILITATS:
- Planificar i implementar les accions de venda necessàries per assolir els objectius previstos.
- Dirigir, coordinar, formar i supervisar les tasques de les persones al seu càrrec, a fi de garantir una atenció d’excel·lència als clients per aconseguir fidelitzar-los.
- Supervisar l’etiquetatge i l’alarmat dels productes, així com la seva correcta col·locació als prestatges corresponents.
- Organitzar la distribució física dels productes més adequada per a la botiga, d’acord amb les instruccions de la coordinadora de vendes.
- Controlar la recepció de la mercaderia, seguiment i el control de l’estoc de la botiga.
- Controlar i supervisar els traspassos de productes entre botigues.
- Realitzar la planificació horària del personal de la botiga, així com gestionar els canvis necessaris per a la correcta cobertura del servei.
- Realitzar reunions periòdiques de seguiment amb la resta de l’equip a fi d’analitzar els objectius de venda i redefinir estratègies de negoci, si s’escau.
- Identificar les necessitats del client mitjançant les preguntes necessàries per proposar l’entrada de nous productes.
- Participació en la realització dels inventaris.
- Optimitzar el punt de venda, recercar la complementarietat dels productes, supervisant la neteja dels espais.
- Realitzar o supervisar la modificació periòdica els aparadors, combinant productes i altres elements de decoració, seguint els criteris d’imatge de les marques i la pròpia empresa.
- Garantir la correcta reposició dels productes als prestatges, a mesura que es van venent, mantenint en tot el moment la imatge de la botiga de forma correcta.
- Garantir la correcta actualització dels preus dels productes segons les instruccions del departament d’administració.
- Aplicar les accions de fidelització als clients marcades per l’empresa.
- Realitzar o supervisar el control del tancament diari de Caixa.
Categoria | Comerç i vendes |
Subcategoria | Comerç i vendes |
Ubicació | Escaldes-Engordany |
Estudis mínims | Cicle Formatiu Grau Mig |
Anys Experiència | 2 |
Sou anyal | Sou a consultar |
Truca'm al 601889 Diga'ns que truques des d'Enxampa! | |
miriam@testa.ad | |
8 anuncis a Enxampa. | |
Ref. | 3050 |
Visites: 340
|