Estem seleccionant un/a TÈCNIC/A DE RRHH amb experiència en gestió laboral i ADMINISTRACIÓ DE NÒMINES. El/la candidat/a ideal tindrà un coneixement profund de les lleis laborals, habilitats organitzatives excepcionals i un enfocament detallat en la precisió i eficiència de l'administració de nòmines.
> REQUISITS:
🎓 Titulació en Relacions Laborals, Administració d'Empreses o similar.
💼 Experiència mínima de 3 anys en un lloc similar, preferentment en un entorn empresarial.
🖥 Coneixement avançat de programari de gestió de nòmines i sistemes de recursos humans, així com també nivell avançat de Microsoft Office.
🔎 Familiaritat amb la legislació laboral i les normatives de Seguretat Social.
> S'OFEREIX:
💰 Salari segons vàlua.
🔗 Bon ambient de treball
⚠ SOFTSKILLS >> Excel·lents habilitats de comunicació i atenció al detall.
Capacitat per a treballar de manera autònoma i en equip.
Interessats apliqueu a l'oferta o envieu CV a: seleccio@testa.ad