SETAP 365 (Grandvalira Ensisa i Emap Pal Arinsal) CERCA TÈCNIC/A ATENCIÓ AL CLIENT (HELPDESK)
Sou a consultar
En dependència de la Direcció de Tecnologia del grup i del Cap de Departament,
tindrà com a funcions principals:
✓ Assistència tècnica (de forma presencial o telemàtica) als diferents
departaments de l’empresa.
✓ Configuració de maquinària informàtica i software.
✓ Manteniment dels equips informàtics (servidors, ordinadors, wifi,
impressores).
✓ Suport tècnic de primer nivell als usuaris.
✓ Documentació tècnica de les incidències i projectes.
✓ Muntatge i manteniment d’instal·lacions (racks, cablejats, fibra òptica).
Cerquem una persona que tingui el següent perfil i reuneixi els següents requisits:
- Persona responsable, oberta i amb habilitats per treballar en equip.
- Coneixements bàsics de sistemes operatius i xarxes.
- Es valorarà experiència en el sector de la neu i/o turístic.
- Que parli català i castellà. Es valorarà el coneixement de francès i/o anglè