Com a Responsable Corporatiu Housekeeping, seràs responsable de coordinar i supervisar els equips del Departament de Pisos als diferents hotels del nostre grup. Seràs el nexe entre els equips operatius i les àrees de qualitat i gestió, garantint la implantació de procediments i estàndards d’excel·lència.
>RESPONSABILITATS:
-S'encarregarà de la formació i capacitació dels equips del Departament de Pisos.
-Definirà i implantarà els estàndards de qualitat, juntament amb el Departament de Qualitat.
-Definirà i s'encarregarà de la implantació dels procediments operatius a seguir en el Departament de Pisos.
-Realitzarà la supervisió i auditoria de les tasques encomanades als equips.
-Farà el seguiment del pressupost i objectius del Departament, analitzant i posant en marxa els elements de correcció que siguin necessaris.
-Control estocs materials de reposició.
-Gestió de comandes de reposició trimestrals.
-Reposició d'estocs d'inputs i amenitats.
-Realització de propostes de millora per al departament.
-Desenvolupament de projectes en l'àrea de Housekeeping.
-Supervisió i control dels inventaris del departament.
>REQUISITS:
-Experiència mínima de 4 anys en un lloc similar.
-Formació en Hostaleria i Turisme.
-Excel·lents habilitats de comunicació i resolució de problemes.
-Domini del paquet Office.