Seleccionem Recepcionista per a important despatx notarial ubicat a Andorra la Vella.
Funcions principals:
Atenció telefònica i presencial a clients.
Gestió del correu electrònic i del correu postal.
Suport administratiu i a l’equip de comptabilitat.
Manteniment i ordre de les sales d’oficina.
Coordinació d’agendes i atenció de visites.
Alt nivell de discreció i rigorositat en el tractament de la informació.
Requisits:
Idiomes imprescindibles: català i castellà.
Es valorarà coneixement d’anglès o francès.
Es busca una persona amb orientació al client, amable, resolutiva i amb actitud professional.
Experiència prèvia en entorns d’oficina o recepció serà un plus.
Condicions:
Horari: de dilluns a dijous, de 9.00 h a 13.30 h i de 15.30 h a 18.30 h. Divendres de 9.00 h a 15.00 h.
Vacances: 3 setmanes seguides durant el mes d’agost.
Lloc de treball: Andorra la Vella.
Contracte estable i salari en funció de l’experiència aportada.
📩 Interessats/des podeu enviar el vostre CV a través del formulari de contacte o correu electrònic gamma@gammamanagement.ad