Accedir / Registrar
Publica la teva oferta de feina
    • Enxampa
    • Cercador avançat
    • Últimes novetats
    • Serveis per a professionals
    Publica la teva oferta de feina
    • Anunci
    • New Page
    • Direct message
    • Leave a review
    • Bookmark
    • Share
    • Report

    Recepcionista

    Sou a consultar


    A CityXerpa som una empresa tecnològica enfocada en viure Andorra des d’una sola app. El nostre viatge va començar el 2016 entregant simplement menjar dels restaurants a les portes de la gent, a través de la nostra aplicació. Avui, CityXerpa et porta el menjar del teu restaurant preferit, la compra del supermercat, t’ajuda a moure’t per Andorra o et fa viure les millors experiències del país.

    A CityXerpa estem buscant un/a Recepcionista proactiu/va i organitzat/da per unir-se al nostre equip. Seràs responsable de gestionar tasques essencials per al bon funcionament de la nostra oficina i proporcionar suport clau en la coordinació de diverses activitats.

    RESPONSABILITATS

    - Control d’accessos i fitxatges: Assegurar que els accessos a l’oficina estiguin degudament controlats.
    - Compra i gestió de subministraments
    - Coordinació amb proveïdors externs: Supervisar el manteniment i reparació d’equipaments de l’oficina.
    - Recepció de persones: Atendre visitants, verificar cites i dirigir-los. Canalitzar consultes i sol·licituds. Proporcionar informació bàsica.
    - Gestió de sales de reunions: Reservar sales, confirmar disponibilitats i preparar l’espai.
    - Atenció telefònica: Respondre i filtrar trucades entrants.
    - Gestió de correspondència: Rebre, distribuir i gestionar paquets i cartes.
    - Preparació i arxiu de documents: Organitzar i escanejar documents i gestionar tràmits amb institucions.
    - Coordinació d’onboardings: Assistir en el procés de benvinguda de nous empleats, incloent la presentació de les oficines.
    - Suport en comunicació interna: Redactar i enviar comunicats generals sobre novetats, canvis operatius o protocols d’oficina.

    REQUISITS

    - Experiència prèvia en un rol similar.
    - Excel·lents habilitats d’organització i gestió del temps.
    - Capacitat per treballar de forma autònoma i en equip.
    - Competències comunicatives clares i professionals.
    - Domini del català i castellà; coneixements d’anglès seran valorats positivament.
    - Familiaritat amb eines ofimàtiques (Google Workspace, MicrosoftOffice, etc.)

    OFERTA

    - Posició a jornada completa
    - De dilluns a divendres: de 09h a 14h i de 15h a 18h
    - Bones condicions salarials
    - Avantatges socials varis i exclusius per a CityXerpa.
    - Imprescindible nacionalitat andorrana o permís de residència a Andorra.
    - Incorporació immediata.



    Detalls
    CategoriaAdministració
    SubcategoriaRecepcionista
    UbicacióAndorra la Vella
    Estudis mínimsBatxillerat
    Anys Experiència2
    Sou anyalSou a consultar


    CityXerpa

    CityXerpa

    Tipus d'usuari: Profesional

    Anunci publicat: juny 17, 2025


    CityXerpa
    Visualitzar altres anuncis d´aquest usuari.




    Preu de l’import

    Inici de sessió / registre

    Preu de l’import

    Nom complet
    Correu electrònic
    Telèfon
    Aquest usuari no té el teléfon visible.
    rrhh@cityxerpa.com
    5 anuncis a Enxampa.
    Ref.3796
    Visites: 1.246



    Envia un email a CityXerpa





      Característiques

        Incorporació immediata

        Indefinida

        Jornada completa

      person
      Accedir
      personEncara no tens un compte?
      lockHas oblidat la teva contraseña?
      person
      Encara no formes part d'Enxampa?

      Logotip de la teva empresa

      Tens un compte?

      Cistella

        • Facebook
        • Twitter
        • WhatsApp
        • Telegram
        • LinkedIn
        • Tumblr
        • VKontakte
        • Mail
        • Copy link