Accedir / Registrar
Publica la teva oferta de feina
    • Enxampa
    • Cercador avançat
    • Últimes novetats
    • Serveis per a professionals
    Publica la teva oferta de feina
    • Anunci
    • New Page
    • Direct message
    • Leave a review
    • Bookmark
    • Share
    • Report

    Gestor/a Administratiu/va de RRHH

    Sou a consultar


    T’agradaria formar part d’un projecte on les persones són el centre i, alhora, posar en pràctica els teus coneixements tècnics en gestió laboral i administrativa?
    Busquem una persona amb experiència en l’àmbit laboral i administratiu de RRHH, rigorosa, organitzada i amb iniciativa, per incorporar-se al nostre equip.



    Com a Gestor/a Laboral i de Recursos Humans, participaràs en la gestió integral del personal i en la relació amb les administracions públiques, assegurant el compliment de la normativa laboral i contribuint al bon funcionament del departament.



    Principals funcions

    -Gestió administrativa de personal: altes, baixes, contractes, renovacions i modificacions.

    -Gestió de tràmits laborals i administratius davant la CASS, el Servei d’Immigració i altres organismes oficials, incloent-hi la tramitació de permisos, altes i altres gestions administratives.

    -Elaboració, revisió i gestió integral de nòmines, amb àmplia experiència en normativa laboral andorrana.

    -Control i seguiment de la documentació laboral i expedients del personal.

    -Suport en processos de selecció, formació i desenvolupament intern.

    -Col·laboració en projectes de millora i en iniciatives de benestar laboral.

    El que oferim

    -Contracte a jornada completa de 40 hores setmanals, estable i amb projecció de futur.

    -Formació contínua i oportunitats reals de creixement dins el departament.

    -Entorn de treball col·laboratiu, estable i proper.

    -Projectes orientats a la millora contínua i a la professionalització dels processos de RRHH.

    Requisits:

    -Experiència mínima de 2 anys en un departament de RRHH o LABORAL.

    -Coneixements sòlids en normativa laboral andorrana i contractació.

    -Experiència en la gestió de tràmits administratius amb les diferents administracions públiques (Immigració, CASS, Govern, etc.).

    -Bon domini d’eines ofimàtiques i plataformes digitals de gestió documental.

    -Habilitats organitzatives, responsabilitat i orientació al detall.

    -Permís de residència i treball vigents o nacionalitat andorrana.



    Detalls
    CategoriaRecursos humans
    SubcategoriaAssistent de recursos humans
    UbicacióAndorra la Vella
    Estudis mínimsSense estudis
    Anys Experiència0
    Sou anyalSou a consultar


    Tam

    Tamara D.

    Tipus d'usuari: Profesional

    Anunci publicat: octubre 10, 2025


    IDEAND CONSULTING
    Visualitzar altres anuncis d´aquest usuari.




    Preu de l’import

    Inici de sessió / registre

    Preu de l’import

    Nom complet
    Correu electrònic
    Telèfon
    Truca'm al 0
    Diga'ns que truques des d'Enxampa!
    rrhh@ideand.ad
    2 anuncis a Enxampa.
    Ref.4872
    Visites: 165



    Envia un email a Tamara





      Característiques

        Caps de setmana

        Formació a càrrec de l'empresa

        Incorporació immediata

        Indefinida

        Jornada completa

      person
      Accedir
      personEncara no tens un compte?
      lockHas oblidat la teva contraseña?
      person
      Encara no formes part d'Enxampa?

      Logotip de la teva empresa

      Tens un compte?

      Cistella

        • Facebook
        • Twitter
        • WhatsApp
        • Telegram
        • LinkedIn
        • Tumblr
        • VKontakte
        • Mail
        • Copy link