FUNCIONS PRINCIPALS
1. Atenció al Client (Retail i E-Commerce)
• Supervisar la gestió de consultes, reclamacions i sol·licituds (telèfon, email, xat i xarxes socials).
• Millorar protocols d’atenció i reduir temps de resposta.
• Gestionar la reputació online i respostes en plataformes de valoració.
• Detectar i proposar millores contínues en l’experiència de client.
• Gestió de plataformes de valoracions Trustpilot.
2. Coordinació d’Equips.
• Coordinar i motivar els equips d’atenció al client a Andorra, Espanya i França.
• Definir i fer seguiment de KPIs per país.
• Garantir la formació contínua en producte, eines CRM i protocols d’atenció.
• Establir processos homogenis i eficaços entre països.
• Supervisar el tancament de casos oberts i assegurar la qualitat del servei.
• Planificar torns i gestió de l’equip (vacances, objectius, avaluacions).
• Fomentar una cultura de millora contínua a través de feedback i coaching.
3. Logística i Postvenda
• Gestionar incidències amb comandes, devolucions i garanties conjuntament amb logística.
• Coordinació amb logística en casos d’enviaments incomplets o productes defectuosos.
• Contacte amb les empreses de transport per a seguiment i reclamacions.
• Proposar solucions eficients per devolucions i reemborsaments segons la normativa local.
4. E-commerce i Suport Digital
• Donar suport al departament web en la resolució d’incidències tècniques.
• Assegurar el bon funcionament del xat en línia i altres canals digitals.
• Proposar millores en la navegació i usabilitat (UX) del web des de la perspectiva del client.
• Monitoritzar els indicadors clau de rendiment.
5. Reporting i Anàlisi:
• Elaborar informes mensuals de satisfacció i NPS.
• Analitzar tendències i problemàtiques recurrents per aplicar millores.
• Informar la direcció de desviacions i riscos operatius en el servei al client.
• Gestió de bases de dades de clients.
6. Relació Interdepartamental
• Coordinar incidències logístiques i gestionar estocs crítics amb el departament de logística.
• Treballar amb el departament web per a la resolució de bugs i millora de l’experiència digital.
• Col·laborar amb màrqueting en campanyes orientades a la fidelització del client.
• Traslladar a producte les opinions, preferències i problemes identificats pels clients.
• Vetllar pel compliment de les polítiques legals de devolució, protecció de dades i comunicació.
________________________________________
REQUISITS INDISPENSABLES
• Experiència mínima de 3 anys en posicions similars, gestionant equips gestionant equips d’atenció al client.
• Domini professional del Català, Castellà i Francès natius o molt fluids. Es valorarà altament el coneixement de Portuguès i Anglès.
• Coneixements en eines com Prestashop, Sage i Mecalux (es valorarà experiència).
• Excel·lents habilitats comunicatives, orientació al client i capacitat per resoldre conflictes.
• Passió pel món del motor i interès pels accessoris com a valor afegit.
________________________________________
OFERIM
• Jornada completa.
• Ambient de treball positiu i col.laboratiu.
• Formació contínua i oportunitats de desenvolupament professional.
• Retribució competitiva segons el teu perfil.
T’interessa formar part d’aquest projecte?
Envia’ns el teu CV i carta de motivació a rrhh@martimotos.com indicant l’assumpte:
“Responsable Atenció al Client”
T’esperem per créixer junts i portar l’atenció al client al màxim nivell.
Categoria | Atenció al client |
Subcategoria | Supervisor de Call Center |
Ubicació | Andorra la Vella |
Estudis mínims | Cicle Formatiu Grau Mig |
Anys Experiència | 3 |
Sou anyal | Sou a consultar |
Truca'm al 397976 Diga'ns que truques des d'Enxampa! | |
rrhh@martimotos.com | |
Troba més informació aquí. | |
![]() |
3 anuncis a Enxampa. |
Ref. | 4523 |
Visites: 95
|
Incorporació immediata
Indefinida
Jornada completa