Accedir / Registrar
Publica la teva oferta de feina
    • Enxampa
    • Cercador avançat
    • Últimes novetats
    • Serveis per a professionals
    Publica la teva oferta de feina
    • Anunci
    • New Page
    • Direct message
    • Leave a review
    • Bookmark
    • Share
    • Report

    ES BUSCA RESPONSABLE D’ATENCIÓ AL CLIENT – ACCESSORIS DE MOTO

    Sou a consultar


    FUNCIONS PRINCIPALS
    1. Atenció al Client (Retail i E-Commerce)

    • Supervisar la gestió de consultes, reclamacions i sol·licituds (telèfon, email, xat i xarxes socials).
    • Millorar protocols d’atenció i reduir temps de resposta.
    • Gestionar la reputació online i respostes en plataformes de valoració.
    • Detectar i proposar millores contínues en l’experiència de client.
    • Gestió de plataformes de valoracions Trustpilot.

    2. Coordinació d’Equips.

    • Coordinar i motivar els equips d’atenció al client a Andorra, Espanya i França.
    • Definir i fer seguiment de KPIs per país.
    • Garantir la formació contínua en producte, eines CRM i protocols d’atenció.
    • Establir processos homogenis i eficaços entre països.
    • Supervisar el tancament de casos oberts i assegurar la qualitat del servei.
    • Planificar torns i gestió de l’equip (vacances, objectius, avaluacions).
    • Fomentar una cultura de millora contínua a través de feedback i coaching.

    3. Logística i Postvenda

    • Gestionar incidències amb comandes, devolucions i garanties conjuntament amb logística.
    • Coordinació amb logística en casos d’enviaments incomplets o productes defectuosos.
    • Contacte amb les empreses de transport per a seguiment i reclamacions.
    • Proposar solucions eficients per devolucions i reemborsaments segons la normativa local.


    4. E-commerce i Suport Digital

    • Donar suport al departament web en la resolució d’incidències tècniques.
    • Assegurar el bon funcionament del xat en línia i altres canals digitals.
    • Proposar millores en la navegació i usabilitat (UX) del web des de la perspectiva del client.
    • Monitoritzar els indicadors clau de rendiment.


    5. Reporting i Anàlisi:

    • Elaborar informes mensuals de satisfacció i NPS.
    • Analitzar tendències i problemàtiques recurrents per aplicar millores.
    • Informar la direcció de desviacions i riscos operatius en el servei al client.
    • Gestió de bases de dades de clients.

    6. Relació Interdepartamental

    • Coordinar incidències logístiques i gestionar estocs crítics amb el departament de logística.
    • Treballar amb el departament web per a la resolució de bugs i millora de l’experiència digital.
    • Col·laborar amb màrqueting en campanyes orientades a la fidelització del client.
    • Traslladar a producte les opinions, preferències i problemes identificats pels clients.
    • Vetllar pel compliment de les polítiques legals de devolució, protecció de dades i comunicació.
    ________________________________________
     
    REQUISITS INDISPENSABLES
    • Experiència mínima de 3 anys en posicions similars, gestionant equips gestionant equips d’atenció al client.
    • Domini professional del Català, Castellà i Francès natius o molt fluids. Es valorarà altament el coneixement de Portuguès i Anglès.
    • Coneixements en eines com Prestashop, Sage i Mecalux (es valorarà experiència).
    • Excel·lents habilitats comunicatives, orientació al client i capacitat per resoldre conflictes.
    • Passió pel món del motor i interès pels accessoris com a valor afegit.

    ________________________________________

    OFERIM
    • Jornada completa.
    • Ambient de treball positiu i col.laboratiu.
    • Formació contínua i oportunitats de desenvolupament professional.
    • Retribució competitiva segons el teu perfil.


    T’interessa formar part d’aquest projecte?
    Envia’ns el teu CV i carta de motivació a rrhh@martimotos.com indicant l’assumpte:
    “Responsable Atenció al Client”
    T’esperem per créixer junts i portar l’atenció al client al màxim nivell.




    Detalls
    CategoriaAtenció al client
    SubcategoriaSupervisor de Call Center
    UbicacióAndorra la Vella
    Estudis mínimsCicle Formatiu Grau Mig
    Anys Experiència3
    Sou anyalSou a consultar


    Profesional

    Martimotos Martimotos

    Tipus d'usuari: Profesional

    Anunci publicat: agost 18, 2025


    Martimotos
    Visualitzar altres anuncis d´aquest usuari.




    Preu de l’import

    Inici de sessió / registre

    Preu de l’import

    Nom complet
    Correu electrònic
    Telèfon
    Truca'm al 397976
    Diga'ns que truques des d'Enxampa!
    rrhh@martimotos.com
    Troba més informació aquí.
    3 anuncis a Enxampa.
    Ref.4523
    Visites: 95



    Envia un email a Martimotos





      Característiques

        Incorporació immediata

        Indefinida

        Jornada completa

      person
      Accedir
      personEncara no tens un compte?
      lockHas oblidat la teva contraseña?
      person
      Encara no formes part d'Enxampa?

      Logotip de la teva empresa

      Tens un compte?

      Cistella

        • Facebook
        • Twitter
        • WhatsApp
        • Telegram
        • LinkedIn
        • Tumblr
        • VKontakte
        • Mail
        • Copy link