Formar part de l'equip d'atenció al client i central de reserves representant a Grandvalira en la gestió del contacte amb clients mitjançant els nostres canals de comunicació.
Oferim:
- Vacant temporal (hivern 23-24) en el departament d'Atenció al Clienti Central de Reserves.
- Incorporació a partir de setembre fins acabar la temporada (març-abril).
- Formació continuada: qualitat en la atenció al client, sistemes de gestió i producte.
- Beneficis socials del Col·lectiu Grandvalira.
- Jornada laboral de 40 hores amb horaris rotatius.
Requisits:
- Preferiblement amb formació o experiència en atenció al client, turisme i/o reserves.
- Català, Castellà i Francès i/o Anglès, parlats i escrits correctament.
- Excel·lents habilitats de comunicació oral i escrita.
- Bon nivell del paquet office, ( es valoraran coneixements en els sistemes Dispongo i CRM SalesForce).
- Flexibilitat horària i disposició per treballar en torns rotatius incloent caps de setmana i festius (en temporada).