Estem buscant un Administratiu/va per la nostra Oficina Operativa de naGRUP Andorra que es responsabilitzarà de les següents funcions:
- Atenció al client presencial, telefònica i e-mail.
- Documentar las expedicions de càrregues completes.
- Realitzar gestions d’importació i exportació.
- Gestió documental i del punt de recollida paqueteria.
- Gestionar les possibles incidències.
- Coordinar entregues de la delegació de naGRUP France.
A continuació, detallem els requisits de formació i experiència:
- Formació Professional en Administració, Informàtica o similar.
- Es valorarà positivament experiència prèvia i coneixements en ERP de logística (no requisit indispensable).
- Bon coneixement de les eines ofimàtiques (Office 365).
- Nivell mig de francès (B2).
- Persona proactiva, amb ganes de digitalitzar processos, amb bon treball en equip i amb bones habilitats comunicatives.
Interessats/des: Envieu el vostre CV a rrhh@nagrup.com indicant la referència "Administratiu/va".