Cerquem una persona proactiva, organitzada i amb ganes de créixer
professionalment per incorporar-se al departament d’administració.
Si tens experiència en tasques administratives i vols formar part d’un entorn dinàmic
i col·laboratiu, aquesta pot ser la teva oportunitat.
Formaràs part d’una empresa amb projecció, on podràs contribuir a la gestió diària i
al bon funcionament de les àrees clau de l’organització.
Responsabilitats
● Donar suport administratiu al departament de compres i administració.
● Gestió documental i arxiu de factures, albarans i altres documents.
● Introducció de dades al sistema i manteniment de bases de dades
actualitzades.
● Coordinació amb altres departaments per garantir una comunicació fluida i
eficaç.
Requisits
● Experiència prèvia mínima d’1-2 anys en llocs similars, especialment en
departaments de compres i/o administració.
● Formació de grau mitjà o superior en Administració, Finances, Control de
Gestió o àrees relacionades.
● Domini del català i castellà, tant oral com escrit. Es valorarà coneixement de
francès.
● Coneixements d’eines ofimàtiques, especialment Excel.
● Capacitat per treballar de forma autònoma, amb atenció al detall i orientació a
resultats.
● Imprescindible disposar de permís de residència i treball a Andorra o
nacionalitat andorrana.
S'ofereix
● Incorporació a una empresa innovadora i en creixement amb un ambient de
treball proper i professional.
● Oportunitats reals de creixement i desenvolupament professional.
● Participació activa en processos de millora i optimització administrativa.
● Retribució competitiva d’acord amb l’experiència aportada.
● Formació contínua i suport de l’equip per a la teva evolució dins l’empresa.
Categoria | Administració |
Subcategoria | Administració |
Ubicació | Andorra la Vella |
Estudis mínims | Cicle Formatiu Grau Superior |
Anys Experiència | 1 |
Sou anyal | Sou a consultar |
Truca'm al 601889 Diga'ns que truques des d'Enxampa! | |
seleccio@teamup.ad | |
![]() |
3 anuncis a Enxampa. |
Ref. | 4484 |
Visites: 357
|
Indefinida