Busquem una persona amb experiència en tasques administratives i comptables bàsiques per incorporar-se al departament d’administració d’una empresa consolidada del sector de l’energia i serveis. La persona seleccionada donarà suport en la gestió diària de processos administratius i en la implantació de nous sistemes digitals de gestió interna.
Es tracta d’una posició estable i amb projecció de creixement, ideal per a una persona organitzada, metòdica i amb bona capacitat d’aprenentatge en entorns tecnològics.
Responsabilitats principals
Gestió administrativa general: facturació, arxiu i seguiment de documents.
Suport en tasques de comptabilitat bàsica (assentaments, conciliacions simples, etc.).
Coordinació amb el departament de compres i altres àrees internes.
Gestió de dades i processos administratius en entorns digitals.
Requisits
Experiència prèvia en funcions administratives.
Formació professional o estudis universitaris en Administració o similar.
Domini del paquet Office i coneixements d’entorns digitals (valorable experiència amb Alvic i Navision).
Alta capacitat organitzativa i orientació al detall.
Bona comunicació i habilitat per treballar en equip.
Idiomes: català i castellà.
Condicions laborals
Contracte indefinit.
Jornada completa: de dilluns a divendres, de 9:00 a 18:00 h (amb 1 hora per dinar).
Ubicació: Principat d’Andorra.
Incorporació immediata.
Retribució i beneficis
Vacances: 23 dies laborals anuals.
Beneficis: descomptes en carburant, botigues associades, compra de vehicles, serveis de taller i assegurances.
| Categoria | Administració |
| Subcategoria | Administració |
| Ubicació | Andorra la Vella |
| Estudis mínims | Cicle Formatiu Grau Superior |
| Anys Experiència | 0 |
| Sou anyal | Sou a consultar |
| Truca'm al 601889 Diga'ns que truques des d'Enxampa! | |
| seleccio@teamup.ad | |
| 3 anuncis a Enxampa. | |
| Ref. | 4984 |
Visites: 95
|