El/la secretari/ària d’atenció gestiona les trucades entrants de totes les filials d'un grup francès adreçades a públics diversos. Recull el flux de trucades, les sol·licituds d’informació, els avisos o reclamacions dels clients; els orienta i assessora respectant els objectius de qualitat del servei.
Funcions principals
Garanteix l’atenció telefònica als clients.
Atén la trucada identificant-se.
Identifica l’interlocutor i la seva demanda.
Tramita la demanda o deriva l’interlocutor a la persona competent responsable del dossier.
Pot haver de seguir guions concrets de conducció de la conversa durant les interaccions amb els clients.
Registra totes les sol·licituds a la base de dades de clientela i n’assegura el seguiment informàtic.
Gestiona els correus electrònics entrants.
Realitza tasques de secretaria (introducció i tractament administratiu en els diferents programes de les filials).
Gestiona la facturació de clients.
Qualitats requerides
El/la teleoperador/a utilitza diferents canals de comunicació: telèfon, internet, ERP intern. El telèfon continua sent l’eina principal de treball i la informàtica és un suport indispensable.
Competències
Seguretat telefònica, excel·lent dicció i escriptura en francès.
Capacitat redaccional.
Ús fluid d’eines ofimàtiques.
Bon tracte / Sentit de la diplomàcia / Amabilitat.
Orientació al servei.
Escolta.
Capacitat de persuasió.
Capacitat de reacció / reactivitat.
Assertivitat.
Categoria | Administració |
Subcategoria | Administració |
Ubicació | Escaldes-Engordany |
Estudis mínims | Cicle Formatiu Grau Mig |
Anys Experiència | 0 |
Sou anyal | Sou a consultar |
Truca'm al 601889 Diga'ns que truques des d'Enxampa! | |
seleccio@teamup.ad | |
![]() |
4 anuncis a Enxampa. |
Ref. | 4646 |
Visites: 132
|