Qui som?
Som una empresa especialitzada en la selecció de professionals qualificats/des, i actualment col·laborem amb centres educatius que busquen incorporar professors/es d’anglès compromesos/des i apassionats/des per l’ensenyament. Apostem per la qualitat educativa, l’orientació a l’alumne i un ambient de treball motivador i col·laboratiu.
El teu rol:
Formaràs part de l’equip docent del centre, impartint classes d’anglès a estudiants de diferents nivells i edats. Les teves responsabilitats inclouran:
✔️ Preparació i impartició de classes d’anglès segons el nivell assignat.
✔️ Seguiment i avaluació de l’alumnat.
✔️ Disseny i adaptació de materials didàctics.
✔️ Coordinació amb l’equip pedagògic.
✔️ Promoció d’un ambient participatiu i dinàmic a l’aula.
Què busquem?
✅ Experiència: Mínim 1-2 anys impartint classes d’anglès.
✅ Formació: Grau en Filologia Anglesa, Traducció o afins. Certificacions com CELTA, TEFL, etc. valorades.
✅ Nivell d’anglès: C1 o superior (es valorarà molt positivament ser nadiu/iva).
✅ Idiomes: Català i/o castellà a nivell professional.
✅ Competències: Empatia, habilitats comunicatives, capacitat d’adaptació i passió per l’ensenyament.
Condicions laborals:
Contractació: A través de Conectand.
Remuneració: Competitiva, segons experiència i disponibilitat.
Per què unir-te a nosaltres?
✅ Estabilitat i continuïtat en centres de qualitat.
✅ Oportunitat de créixer com a docent dins d’un entorn motivador.
✅ Suport continuat durant el procés i seguiment individualitzat.
✅ Flexibilitat i adaptació a les teves preferències horàries i tipologia de classes.
T’hi apuntes?
Envia’ns el teu CV a cv@conectand.com i comença una nova etapa amb nosaltres!
| Categoria | Altres |
| Subcategoria | Altres |
| Ubicació | Andorra la Vella |
| Estudis mínims | Altres cursos i formacions no reglades |
| Anys Experiència | 1 |
| Sou anyal | Sou a consultar |

| Truca'm al 000000 Diga'ns que truques des d'Enxampa! | |
| cv@conectand.com | |
| Troba més informació aquí. | |
| 55 anuncis a Enxampa. | |
| Ref. | 4613 |
Visites: 45
|