Busquem una persona organitzada, proactiva i amb bones habilitats comunicatives per incorporar-se al nostre equip com a AUXILIAR COMPTABLE. La persona seleccionada donarà suport a les tasques administratives, de gestió documental i comptables de l’empresa, assegurant el correcte funcionament dels processos interns.
Funcions principals:
• Realització de tasques de comptabilitat: registre d’assentaments, conciliació bancària, seguiment de cobraments i pagaments, etc.
• Gestió de documentació, arxiu i registre de dades.
• Atenció telefònica i per correu electrònic a clients i proveïdors.
• Suport en la preparació de pressupostos, factures, albarans i altres documents administratius.
• Coordinació d’agendes i suport logístic a reunions i esdeveniments.
• Ús d’eines informàtiques per a la gestió interna (paquet Office, ERP, programes de comptabilitat).
• Seguiment de comandes i control d’estocs (si escau).
Requisits:
• Imprescindible experiència en comptabilitat.
• Es valorarà formació en Administració, gestió o àrees similars, així com experiència prèvia en un lloc similar.
• Coneixements de comptabilitat bàsica.
• Domini del català i del castellà, tant oral com escrit.
• Coneixements informàtics a nivell usuari avançat.
• Capacitat d’organització, responsabilitat i treball en equip.
• Nacionalitat andorrana o permís de residència i treball vigent a Andorra.
Categoria | Administració |
Subcategoria | Administració |
Ubicació | Escaldes-Engordany |
Estudis mínims | Cicle Formatiu Grau Mig |
Anys Experiència | 2 |
Sou anyal | Sou a consultar |
Truca'm al 0 Diga'ns que truques des d'Enxampa! | |
rrhh@ideand.ad | |
![]() |
4 anuncis a Enxampa. |
Ref. | 4376 |
Visites: 107
|
Caps de setmana
Formació a càrrec de l'empresa
Incorporació immediata
Indefinida
Jornada completa