Busquem una persona organitzada, proactiva i amb bones habilitats comunicatives per incorporar-se al nostre equip com a administratiu/va. La persona seleccionada donarà suport a les tasques administratives, de gestió documental i comptables de l’empresa, assegurant el correcte funcionament dels processos interns.
Funcions principals:
-Gestió de documentació, arxiu i registre de dades.
-Atenció telefònica i per correu electrònic a clients i proveïdors.
-Suport en la preparació de pressupostos, factures, albarans i altres documents administratius.
-Realització de tasques de comptabilitat bàsica: registre d’assentaments, conciliació bancària, seguiment de cobraments i pagaments, etc.
-Coordinació d’agendes i suport logístic a reunions i esdeveniments.
-Ús d’eines informàtiques per a la gestió interna (paquet Office, ERP, programes de comptabilitat).
-Seguiment de comandes i control d’estocs (si escau).
Requisits:
-Es valorarà formació en Administració, gestió o àrees similars, així com experiència prèvia en un lloc similar.
-Coneixements de comptabilitat bàsica.
-Domini del català i del castellà, tant oral com escrit.
-Coneixements informàtics a nivell usuari avançat.
-Capacitat d’organització, responsabilitat i treball en equip.
-Nacionalitat andorrana o permís de residència i treball vigent a Andorra.
Categoria | Administració |
Subcategoria | Administratiu |
Ubicació | Escaldes-Engordany |
Estudis mínims | Cicle Formatiu Grau Mig |
Anys Experiència | 0 |
Sou anyal | Sou a consultar |
Truca'm al 0 Diga'ns que truques des d'Enxampa! | |
rrhh@ideand.ad | |
![]() |
5 anuncis a Enxampa. |
Ref. | 4350 |
Visites: 117
|
Caps de setmana
Formació a càrrec de l'empresa
Incorporació immediata
Indefinida
Jornada completa