RESPONSABILITATS
- Atendre i gestionar les trucades telefòniques, correus electrònics i missatges de clients de manera professional i eficient.
- Proporcionar informació i resoldre consultes dels clients de manera oportuna i precisa.
- Registrar i actualitzar la informació dels clients en el sistema de gestió.
- Coordinar amb altres departaments per a assegurar la satisfacció del client.
- Manejar queixes i reclamacions, proporcionant solucions adequades o escalant els problemes quan sigui necessari.
- Fer tasques administratives generals, incloent-hi la gestió d'arxius i l'organització de documents.
REQUISITS
- Experiència prèvia en un lloc similar d'atenció al client o comercial.
- Excel·lents habilitats de comunicació verbal i escrita.
- Capacitat per a treballar de manera independent i en equip.
- Coneixements bàsics d'informàtica i experiència amb programari de gestió de clients.
- Idiomes imprescindibles tant escrits com parlats: català, castellà i francès, i domini de l'anglès i el portuguès serà un punt molt positiu per a la teva candidatura.
- Imprescindible nacionalitat andorrana o permís de residència a Andorra.
- Es valorarà experiència amb el següent programari: Prestashop, Sage i Mecalux.
- Actitud positiva i orientada al client.
S'OFEREIX
- Iniciaràs a la posició amb un acompanyament proper i amb plena disposició per ensenyar-te, recolzar-te i ajudar-te en tot moment.
- Ambient de treball positiu i col·laboratiu.
- Formació contínua i oportunitats de desenvolupament professional.
- Retribució competitiva segons el teu perfil.
- Jornada completa.
Categoria | Atenció al client |
Subcategoria | Atenció al client |
Ubicació | Andorra la Vella |
Estudis mínims | Altres cursos i formacions no reglades |
Anys Experiència | 0 |
Sou anyal | Sou a consultar |
Truca'm al 601889 Diga'ns que truques des d'Enxampa! | |
seleccio@teamup.ad | |
8 anuncis a Enxampa. | |
Ref. | 3766 |
Visites: 295
|