Des de Team Up, cerquem a una persona organitzada, amb bones habilitats comunicatives i orientada al client per incorporar-se com a Administratiu/va Back Office en una empresa que impulsen projectes molt ambiciosos. Posició ideal per a persona amb capacitat d’adaptació, que gaudeixi del contacte amb clients i de la gestió eficient de tasques administratives.
>RESPONSABILITAT
- Mantenir contacte regular amb els clients, assegurant una comunicació fluida i professional.
- Realitzar el seguiment de comandes, des de la recepció fins a la seva gestió final.
- Garantir una bona atenció al client per trucada i correu electrònic.
- Donar suport en tasques administratives relacionades amb l'obertura de comerç.
- Proporcionar assistència general en gestions administratives i mantenir actualitzada la documentació necessària.
>REQUISITS
- Experiència prèvia en un rol administratiu o similar.
- Excel·lents habilitats de comunicació i tracte amb el client efectiu.
- Domini d’eines informàtiques i programes d’ofimàtica (Microsoft Office, Excel, etc.).
- Anglès parlat i escrit a nivell avançat (imprescindible).
- Persona organitzada, proactiva i amb capacitat de treballar de manera autònoma.
>S'OFEREIX
- Contracte de mitja jornada, amb horari flexible adaptat a les necessitats del candidat/a i de l’empresa.
- Possibilitat de creixement i desenvolupament dins de l’organització.
- Entorn de treball professional, col·laboratiu i amb contacte amb una xarxa de clients internacionals.
- Retribució competitiva, adaptada a l’experiència i competències del candidat/a.
Categoria | Administració |
Subcategoria | Administració |
Ubicació | Andorra la Vella |
Estudis mínims | Cicle Formatiu Grau Superior |
Anys Experiència | 1 |
Sou anyal | Sou a consultar |
Truca'm al 601889 Diga'ns que truques des d'Enxampa! | |
seleccio@teamup.ad | |
8 anuncis a Enxampa. | |
Ref. | 3722 |
Visites: 379
|