Des de Testa, busquem una persona polivalent i amb experiència per incorporar-se a un equip administratiu a una empresa líder al país. >RESPONSABILITATS Nòmines i Gestió Administrativa en RRHH: Càlcul de nòmines. Control de documentació: vacances, hores, etc. Coneixements de la legislació existent. Auxiliar Administrativa Comptable: Recepció i atenció telefònica. Gestió de documents (escanejar, arxivar, etc.). Facturació i enviaments a clients, cartera Comptabilització de factures de proveïdors i distribució als diferents departaments. >REQUISITS Experiència mínima de 2 anys en lloc similar. Persona resolutiva, capaç de treballar en equip i col·laborar amb altres departaments. Capacitat per gestionar la pressió durant els tancaments mensuals. Coneixements d'Office (Excel, Word, Outlook). Adaptabilitat als canvis. Alt nivell de català i castellà, tant escrit com parlat. Valorable coneixements de francès i anglès. >S'OFEREIX Contracte indefinit. 22 dies laborals de vacances (segons dates del col·lectiu de la construcció).
Tipus d'usuari: Profesional
Anunci publicat: octubre 17, 2024
Inici de sessió / registre
Preu de l’import
El teu correu electrònic
El teu telèfon (opcional)
Escriu alguna cosa a l'anunciant
Adjunta el teu CV (opcional)
Logotip de la teva empresa