A Espic seguim creixent i busquem gestors telefònics per poder donar atenció al client a diversos departaments.
El candidat que s'incorpori haurà de respondre de manera àgil i professional a trucades telefòniques i correus electrònics.
Requisits :
•Anglès preferible (pero no indispensable)
• Do de gents.
• Responsable i dinàmic.
• Disponibilitat immediata.
• Ganes d’aprendre i donar el millor d’un mateix.
• Habilitats de comunicació.
• Capacitat per treballar en equip i també individualment.
• Orientat a objectius i amb gran motivació.
• Imprescindible permís de treball en vigència o passaport Andorrà.
Oferim:
- Formació inicial i continuada.
- Bon ambient de treball
- Contracte de treball amb 40h setmanals (2 dies de descans setmanal)
- Salari fixe + variable per objectius.
- Possibilitats de evolució salarial y professional
- Beneficis socials.
Imprescindible nacionalitat andorrana o permís de treball lliure.
Als nostres equips, tenim clar que ni l’edat, ni el coneixement, son un límit.