ESPIC, empresa líder andorrana en serveis especialitzats d'atenció al client, cerca personal per unir-se al seu creixent equip d'Atenció al Client, amb ubicació a diverses parròquies del país, per treballar a projectes de clients consolidats i importants tant d'Andorra com d'altres països de la UE. El candidat que s'incorpori haurà de respondre de manera àgil i professional a trucades telefòniques i correus electrònics.
Requisits :
• Castellà i Anglès
• Do de gents.
• Responsable i dinàmic.
• Disponibilitat immediata.
• Ganes d’aprendre i donar el millor d’un mateix.
• Habilitats de comunicació.
• Capacitat per treballar en equip i també individualment.
• Orientat a objectius i amb gran motivació.
• Imprescindible permís de treball en vigència o passaport Andorrà.
Oferim:
- Formació inicial i continuada.
- Bon ambient de treball
- Contracte de treball amb 40h setmanals (2 dies de descans setmanal)
- Salari fixe + variable per objectius.
- Possibilitats de evolució salarial y professional
- Beneficis socials.
Als nostres equips, tenim clar que ni l’edat, ni el coneixement, son un límit.
T'esperem!
Categoria | Atenció al client |
Subcategoria | Assessor telefònic |
Ubicació | Andorra la Vella |
Estudis mínims | Educació Secundària Obligatòria |
Anys Experiència | 0 |
Sou anyal | Sou a consultar |
Aquest usuari no té el teléfon visible. | |
oportunitats@espic.ad | |
Troba més informació aquí. | |
![]() |
42 anuncis a Enxampa. |
Ref. | 3195 |
Visites: 168
|
Formació a càrrec de l'empresa
Incorporació immediata
Jornada completa