A CityXerpa som una empresa tecnològica enfocada en viure Andorra des d’una sola app. El nostre viatge va començar el 2016 entregant simplement menjar dels restaurants a les portes de la gent, a través de la nostra aplicació. Avui, CityXerpa et porta el menjar del teu restaurant preferit, la compra del supermercat, t’ajuda a moure’t per Andorra o et fa viure les millors experiències del país.
Vols treballar a CityXerpa? Treballem amb les últimes tecnologies en un ambient jove i dinàmic. Les nostres oficines estan ubicades al centre d’Andorra. A què esperes per a incorporar-te?
Actualment, estem buscant incorporar al nostre equip una persona d’Atenció al Client per a jornada de 40 hores setmanals de dilluns a divendres en horari de tarda. La persona gestionarà les comandes dels nostres clients en estreta coordinació amb els respectius departaments i s’encarregarà de garantir una experiència excel·lent i que els lliuraments es realitzin de forma segura i a temps. Es valorarà el domini dels idiomes i de les noves eines digitals.
RESPONSABILITATS
- Atenció al client via plataforma pròpia de CityXerpa i telèfon.
- Donar servei al client en el procés d’enviament, seguiment i recepció de la comanda.
- Gestió i resolució de possibles reclamacions i incidències.
- Millorar l’experiència de servei al client i fidelitzar als clients.
REQUISITS
- Idiomes imprescindibles tant escrits com parlats:
- Nivell alt català i castellà
- Nivell mig/alt anglès i francès
- Capacitat per comunicar-se de manera clara i assertiva amb els clients, tant per telèfon com per escrit.
- Capacitat per redactar respostes de manera correcta, concisa i precisa.
- Domini de Microsoft Office i Google Suite.
- Alt grau d’experiència en entorns digitals.
- Experiència prèvia a l’àrea d’Atenció al Client.
KPI’s
- Orientació al client i habilitat per adaptar-se / respondre a diferents tipus de personalitats.
- Resolució de problemes de manera proactiva, creativa i analítica.
- Implicació per identificar les necessitats dels nostres clients.
- Perfeccionista, responsable i organitzat/da.
- Habilitat per prioritzar activitats.
- Gran capacitat de comunicació i de relació amb el client.
- Capacitat de pensament estratègic i lideratge.
OFERTA
- Contracte indefinit
- Jornada completa
- Disponibilitat immediata
- Horari de dilluns a divendres de 14h a 23h amb 1 hora de descans
- Oficines al centre d’Andorra
- Ambient de feina dinàmic i jove
- Avantatges socials atractius
- Imprescindible permís de residència i treball vigent a Andorra
Categoria | Atenció al client |
Subcategoria | Tècnic en atenció al client |
Ubicació | Andorra la Vella |
Estudis mínims | Batxillerat |
Anys Experiència | 1 |
Sou anyal | Sou a consultar |
Aquest usuari no té el teléfon visible. | |
rrhh@cityxerpa.com | |
![]() |
3 anuncis a Enxampa. |
Ref. | 2809 |
Visites: 1.664
|
Formació a càrrec de l'empresa
Incorporació immediata
Indefinida
Jornada completa